Stranger Things 3. Sezon İncelemesi (Spoilerlımsı)
05:46
319,646
Reddit
Videoda bahsettiğim ana dili İngilizce olan eğitmenlerle online 7/24 video görüşmeleri ile İngilizce pratiği yapabileceğiniz Cambly uygulamasının linki; bit.ly/muratcambly
Uygulamayı indirdikten sonra uygulamayı denemek ve ücretsiz dakikalarınızı yüklemek için şu kodu kullanabilirsiniz; "things"
Stranger Things'in 3. sezonu Netflix'te yayınlandı ve ben de 1 gün gecikmeyle izleyip bitirdim ve bolca istek alan inceleme videosunu bitirir bitirmez yayına aldım. Bu arada dizideki Rus bombardımanına da değindim, dizideki Recep İvedik vari komedi türüne de.
Stranger Things'in bu 3.sezonu şle iligili daha önce yaptığım videoya da buradan ulaşabilirsiniz; trwatch.info/ex/video/dZ2Dkr-bmMe7Z7c.html

Sosyal Medya Hesaplarım;
Twitter: goo.gl/oVnQ9J
Instagram: goo.gl/5DVH6h

YORUMLAR
  • Murat Soner
    Murat Soner

    Videoda bahsettiğim ana dili İngilizce olan eğitmenlerle online 7/24 video görüşmeleri ile İngilizce pratiği yapabileceğiniz Cambly uygulamasının linki; bit.ly/muratcambly Uygulamayı indirdikten sonra uygulamayı denemek ve ücretsiz dakikalarınızı yüklemek için şu kodu kullanabilirsiniz; "things"

    • enes bilal yıldırım zeus kata
      enes bilal yıldırım zeus kata

      Abi ben strenger thingste oyuncu olmak isterdim

    • PlayeR
      PlayeR

      @yasar avcı Barış Özcan da cambly nin reklamını yapıyo

    • HIYAR R
      HIYAR R

      @Beyza Turgutalp gerek yok yabancıdizi.org var

    • Beyza Turgutalp
      Beyza Turgutalp

      Abi 14yasindayim anneme ve baba ma zor ikna ettim ama harçligimla netflix aldim

    • yns kaya
      yns kaya

      yurt dışına gidecek kadar parası olanlara gereksiz bir uygulama

  • {_sıkılmış bir kız_}
    {_sıkılmış bir kız_}

    Şu an 2. Sezon 6. Bölümdeyim spoiler umurumda değil.

  • {_sıkılmış bir kız_}
    {_sıkılmış bir kız_}

    Şu an 2. Sezon 6. Bölümdeyim spoiler umurumda değil.

  • Bengü Karaboğa
    Bengü Karaboğa

    Ergen çocuklarla dalga geçme ama abi onlar her gün dünyayı kurtarıyor😂😅

  • Okyanus'un Balık'ı
    Okyanus'un Balık'ı

    Diziyi izleyecekseniz kesinlikleeeee altyazı çünkü hem sesleri harika hem de dublaj ayyyy tövbe

  • Şebnem Sağlam
    Şebnem Sağlam

    Saadettin Teksoy tanıtımını çok beğendim. Nobody: .... Saadettin Teksoy: close the door

  • Hazal Yildiz
    Hazal Yildiz

    Saçma şeyler olsa da zevkle izledim yine 🙈

  • Taygun Köktürk
    Taygun Köktürk

    “Ruslar” diye konuşmaya başladı, ben “Ruhsar” anladım. Videonun ilk 1 dakikasını Ruhsar dizisi yeniden gelecekmiş diye dinledim. Devreler yandı. Oruslar gitti. Ergenler geldi. Beynim Error.

    • Taygun Köktürk
      Taygun Köktürk

      Şimdide Sadeddin Teksoyu gördüm. Ben bugün youtube’a girmem daha

  • Emir Yusuf Kara
    Emir Yusuf Kara

    Dublaj çöp

  • GK Pictures
    GK Pictures

    Sırf kapak resmi için geldim

  • Sena
    Sena

    Anne with an e yi eleştir lütfenn

  • V M
    V M

    Harikasın Murat Soner, iyi ki varsın!

  • Army angel 98
    Army angel 98

    Bence çok güzel bir dizi ve 4. Sezonunu heycanla bekliyorum

  • Nurdan Uzun
    Nurdan Uzun

    cambly pahalı ya uygun olsa alıcam paket de yok işte

  • Beytullah FURAN
    Beytullah FURAN

    YAAAŞAAA TÜRKÇE ALT YAZI

  • Kadir Aras
    Kadir Aras

    Bı gecede bitti 3.sezon

  • N
    N

    ya çok iyi mesaj veriyo izlerken şok oldum

  • N
    N

    ya reklama çok iyi bağladı ljknhhg

  • Ceylin KESGİN
    Ceylin KESGİN

    Bi an gömüceksin diye üzülmüştüm ama cok bir sey dememişsin :D

  • Sadece Rabia
    Sadece Rabia

    Ama var ya çok güzeldi strangers things

  • gilbert blyhte
    gilbert blyhte

    Sanırım incelemesini en son yapacağın dizi Anne with an e

  • Kara Dayı
    Kara Dayı

    Reklam çok uzun

  • Esra Bal
    Esra Bal

    Sondaki saç çıkartma mağrası😂😂

  • KING ARTHUR TM
    KING ARTHUR TM

    Ben : sanırım cambly reklamı yapmayan tek TRwatchr Murat Son.. O da yapmış

  • Melek _
    Melek _

    Stranger Things'i çok seviyorum ve eleştiri videon aşırı iyi olmuş. Gerçekten umarım dördüncü sezonda farklı şeyler olur

  • Mert Kemal Kalaycıoğlu
    Mert Kemal Kalaycıoğlu

    Ben bu diziyi izledimde bu çocuklar hiç eve girmiyo aileleri bunları hiç merak etmiyomu😂😂😂

  • bolognelovermonkey xD
    bolognelovermonkey xD

    3:24 Türk olmadığına emin miyiz hocam?

  • Eslem Yılman
    Eslem Yılman

    Her dizide mantık aranmaz

  • Eslem Yılman
    Eslem Yılman

    Her diziyi eleştiriyosun beyendiyin bi dizi varmı

  • Eren Ersoy
    Eren Ersoy

    artık 4 gelsiiiin

  • Ali KARA
    Ali KARA

    Hocam 11 sayısı şeytan ile ilgili bir kavramdır bilginize

    • beren
      beren

      ne alaka

  • mehmet can
    mehmet can

    varya videonun başında acayip strangers things izleyesim geldi ah be demogorgon

  • Makedonya Oyuncusu KGB
    Makedonya Oyuncusu KGB

    So=yani Actually=Hakkında Just=sadece Anyway=neyse Strange=garip,tuhaf Are you kidding me= Benimle dalga mı geçiyorsun. Lover=Sevgili Question=soru İm comin in=geliyorum Fllow me= beni takip et Love you= seni seviyorum Food=yemek Scary= korku, korkmak Friend=Arkadaş Promes=Söz Gonna= Olacak Name= Ad, İsim Kissing= Öpüşme, öpmek Sucks=berbat Hepsi google çeviriden Ben bukadar örenebildim XD You=sen Me=ben What=Ne Shit=Bok Book=kitap Color=renk Window=Pencere

  • berat doğan
    berat doğan

    sitrınjırs tinks ulan ya shvojsad

  • Canlı yayından kesitler
    Canlı yayından kesitler

    Stranger thingsi sevenler beğensin

  • Emine Çinarci
    Emine Çinarci

    Velet dediğin çocuklar seni paralarıyla döverler

  • İKİZLER
    İKİZLER

    Çok abartılmış bir dizi sadece netflıx dizilerini nasıl pazarlayacağını iyi biliyor. Fragmanına bakıyorsun süper 3-4 bölüm seyrettikten sonra tırt olduğunu anlıyorsun.

  • General Griveous
    General Griveous

    Enteresan

  • Jason Todd
    Jason Todd

    Sanırım bütün gün videonu izleyebilirim.

  • Oğuz Aldoğan
    Oğuz Aldoğan

    Vücutlarını keşfederlerdi ajbskabzjahxjwhxwi

  • hayal ve gerçek
    hayal ve gerçek

    O dublaj neydi ya kulağım kanadı allahtan dizilerimi altyazılı izliyorum

  • Jinda Deniz Karsak
    Jinda Deniz Karsak

    Abi acun alıcalı gibisin hep siyah giyiyon 🤣🤣😜

  • Lyrei
    Lyrei

    Ağnnnnlamıyoruğğmm bANağğ bağk SENiğ NLAMIYORUğmm Not: evet dublaj sektöründe iyiyiz ama yinede altyazıyla izleyin

  • Matematiksel Evren
    Matematiksel Evren

    Züccaciyeye girmiş fil benzetmesi Harika 😂😂

  • Just a Channel
    Just a Channel

    Harbi Cambly nasıl oradan geldi öyle :D

  • Filatov
    Filatov

    Ilk defa bukadar yumusak konustun, diziyi kotulemedin, belli ki beyenmisin diziyi. BRAVO

  • Unknown Person
    Unknown Person

    Dizinin ana fikri boomerların ergenlere güvenmesi

  • ARMY BOMB
    ARMY BOMB

    abi sondaki saçlı video yu adamlar tekrar ederken bende içim den tekrar ettim jfnvsıdbvbjdsvo

  • Zehra Boz
    Zehra Boz

    Harbi ya insan tek kelime İngilizce bilmez mi ya . Birde Amerika'da göreve gidiyorsun yaa bu neyin kafası

  • Eren Kaya
    Eren Kaya

    Lucifer gelsin lütfeenn

  • Zübeyir Yoltay
    Zübeyir Yoltay

    Beğenmeden geçemiyorum. 😂

  • Panda hekayəsi
    Panda hekayəsi

    Rusca konuşmaların hepsini anlamış olmam gerçeği

  • Billie Eilish
    Billie Eilish

    Bu sefer beni Diziden sogutamadin murat Soner ..

  • Anıl Mermutluoğlu
    Anıl Mermutluoğlu

    Ayrıca atranger thingsin dead by daylight adlı oyunla bi crossoveri var

  • Hey!
    Hey!

    ⠀⠀⠀⠀⠀.          ⠀⠀⠀✦ ⠀ ⠀              ⠀⠀⠀⠀⠀* ⠀⠀⠀.          . ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀✦⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀🌔⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀✨ ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀. 🌈            .   ゚ .             .                ✦      ,       . ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀☀️       *           . .             .   ✦⠀     🌙  ,         *      ⠀    ⠀  , ⠀⠀        ⠀   ⠀.    ˚   ⠀ ⠀    ,  ☁️    .              .       *⠀  ⠀       ⠀✦⠀  🌟                  .     .    .   ⠀🌕            .            ˚        ゚     .  .⠀  🌎⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀,    *  ⠀.      .          ⠀✦ ⠀⠀⠀⠀⠀.          ⠀⠀⠀✦ ⠀ ⠀              ⠀⠀⠀⠀⠀* ⠀⠀⠀.          . ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀✦⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀🌔⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀✨ ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀. 🌈            .   ゚ .             .                ✦      ,       . ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀☀️       *           . .             .   ✦⠀     🌙  ,         *      ⠀    ⠀  , ⠀⠀        ⠀   ⠀.    ˚   ⠀ ⠀    ,  ☁️    .              .       *⠀  ⠀       ⠀✦⠀  🌟                  .     .    .   ⠀🌕            .            ˚        ゚     .  .⠀  🌎⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀‍⠀,    *  ⠀.      .          ⠀✦ Nasıl Olmuş kfldslfşsdklfşsdk

  • Call Me Queen Official Youtube
    Call Me Queen Official Youtube

    Abi disslike attım kusura bakma iyi video yo ama 666 disslike vardı :d gece birşey olcak diye korktumdisjussuusus

  • Mehmet Tokdemir
    Mehmet Tokdemir

    666 disslike!!!!!!!!!!!!!!

  • Mehmet Orhan
    Mehmet Orhan

    O ruslar ne yaa 😂😂🤣

  • Alin Malfoy
    Alin Malfoy

    Bir anda reklam girince gülme krizine girdim smsjhdjdjfjfjfjf

  • b r o k e n
    b r o k e n

    3. Sezonu izlemedim direkt seni izledim

  • The Zeshley
    The Zeshley

    Reklam nasıl videonun en uygun yerine koyulur izliyoruz.

  • Spike
    Spike

    Dizi saçma bence bilim kurgu deyince daha iyi bir şey bekler insan mesela "doğaüstü" film muhteşemdi bu dizi beni sarmaz bilim kurgu severler uzaklaşsın 10 - 15 yaş aralığına bakıyor bence.

  • nowhere to run
    nowhere to run

    Ama bu dizieee

  • Tuğsem
    Tuğsem

    1:13 Allahım Hopper ı böyle dublajlamışlar kulaklarım kanıyorrrr.

    • alpay erol
      alpay erol

      of benimdee

  • Yasemin Mandıracı
    Yasemin Mandıracı

    abi yeminle az önce bitirdim sezonu sonra geldim bunu izledim

  • Senaa •
    Senaa •

    Bence kendinizi kötü yorum yapmaya ve laf sokmaya endekslemişsiniz (tutuyor çünkü) bazen gerek yok bence :(

  • Yağmur Balkış
    Yağmur Balkış

    Yanlız hiç reklam gibi hissetmedim şuan çok iyi götürdün konuyu ÖXĞAÖXÜDPS

  • Zoldyk
    Zoldyk

    Iğğ dublaj berbatmış iyi ki alt yazılı izledim

  • İsra Meryem Belet
    İsra Meryem Belet

    Saadettin Teksoy 😏

  • Sulhgetiren
    Sulhgetiren

    Arkadaşlar sondaki muhabbet işe yarıyorsa denemeye gideceğim.

  • MEHMET SELİM
    MEHMET SELİM

    Durmadan sadece dizileri kötülüyosun

  • Ariamills· _
    Ariamills· _

    Yok daha bitmedi dibinde accık daha kalmış😂😂 çok güldüm ya

    • Mesut Gögebakan
      Mesut Gögebakan

      🤣

  • Emir
    Emir

    Murat Sonerin Beğendiği diziler:

  • Sudenaz l
    Sudenaz l

    Burada da cambly reklamı yapmazsın

  • İremnaz Bektaş
    İremnaz Bektaş

    Arkadaşlar bir diziyi veya filmi hatta ve hatta animasyonu her zaman orijinalinde izlemek çok daha iyidir. Çünkü özellikle dizi ve filmlerde, karakteri canlandıran oyuncu, hem fiziği, hem oyunculuğu, hem de sesi dolayısıyla seçilmiş olduğu için ve o karakteri canlandırırkenki korku dolu, heyecan dolu, sevinç dolu duygu yansımalarını profesyonel bir şekilde yansıttığı için orijinal versiyonu izlememiz gerektiğini düşünen taraftayım. Ve zaten bu nedenle film esnasında insanlar ağlayabiliiyor. Ayrıca bir diğer avantajı ise özellikle orijinal dili İngilizce olan dizi ve filmlerde orijinali izleyerek İngilizcemizi de geliştirme fırsatı buluyoruz. Ayrıca "Niye altyazılı izleyeyim? Altyazıyı mı izleyeceğim filmi mi?" gibi düşünen arkadaşlara da burdan sesleniyorum: Zaten birkaç film izlerseniz altyazıyı 2 saniyede okuyacaksınız. Gözünüz alışacak ve filmi de gayet güzel bir şekilde izleyeceksiniz hem de artılarla. Ben bir deneyin derim..

  • Berçen KALINDAMAR
    Berçen KALINDAMAR

    Diğer videolarını seviyorum tamam fakat çocukların canavarı yenmesine bi tuhaflık hissediyorsan orda bi EL var hatırlatıyım

  • alexander sewinchowich
    alexander sewinchowich

    Reklamı nası bağladın öyle

  • R. Duru AKGÖL
    R. Duru AKGÖL

    HOPPER AĞLIYOR NE BİÇİM TÜRKÇE DUBLAJ YA O GKFMCL.BCNGJBNFGŞLK

  • Ege Sezen
    Ege Sezen

    Mükemmel bir reklam geçişi ksjskjs

  • Efe Hunter
    Efe Hunter

    Abi bilimkurgu filmi önerir misin

  • Ajdarın Muzu
    Ajdarın Muzu

    1:09 Beynim yandı

  • İremsdj
    İremsdj

    Dizi muhteşem ,kötüleme.

  • CyberDark Son Dakika
    CyberDark Son Dakika

    STRANGER THİNGS'i 2020'de Tekrar izlemek İsteyenler +1

  • derin irtem
    derin irtem

    stranger things çok anlamlı bir dizi bence

  • R. Duru AKGÖL
    R. Duru AKGÖL

    Will yazık günah keçisi Harry Potter'daki Harry gibi gelmemesi gerekenleri hissederek DÖNDÜ, DÖNDÜ! Demek zorunda kalan kişilik

  • R. Duru AKGÖL
    R. Duru AKGÖL

    Yok yok bitmedi dibinde azcık daha var XD

  • R. Duru AKGÖL
    R. Duru AKGÖL

    Stranger Things'e bayılıyorum ama Ruslardan ne istiyorlar?

    • Mr. Hyde
      Mr. Hyde

      Amerika'da seviyorlar rusları karalamayı. Chernobyl dizisinde'de aynı şeyi yapmıştılar. Oysa ki gercekle hiç bir alakası yok.

  • cemgtgamer3
    cemgtgamer3

    Cambly i eleştirmek istiyorumdur ama sponsor olmuştur not stonks suratı

  • isabel dickinson
    isabel dickinson

    *eleven herşeyi durdurur* amerikan ordusu : ablacım bitirdiyseniz boşları alalım

  • Film Rulosu
    Film Rulosu

    1:13 Türkçe dublaja maruz bırakıldım

  • ali kurnaz
    ali kurnaz

    Her diziye ağlanır ama bitti diye ne izlicem diye buna ağladım xd bu diziyi 10-20 dk önce bitirdim 3. Sezon cidden 10 ay öncemi çıktı?

  • Beyza Polat
    Beyza Polat

    ağabi abartma will 1 sezonda 8 bölümde 2 kere elini ensesine koydu . 1-2 kere de o burada dedi

    • Sevgi Sezgin
      Sevgi Sezgin

      6kere elini ensesine götürdü . 4unde arkadaşlar ina haber verdi.çocuğu canavar dedektörü yaptılar

  • Clementine
    Clementine

    şu diziyi türkçe dublajla izlemiş olamazsın be abim

  • Şerife Rüveyda Arslan
    Şerife Rüveyda Arslan

    Niye beni bütün dizilerden soğutuyorsun

  • ayşe öztuna
    ayşe öztuna

    dislike atanları anlamıyorum. abi adam emek vermiş

  • Eren Çeken
    Eren Çeken

    DSJFKLJSDLFS YA MURAT ABİ O NE GÜZEL REKLAM GİRİŞİSAKLDNLKASDSH

  • Nisanur ARI
    Nisanur ARI

    Her diziye de *** atmasan olmaz zaten

  • need for sipit rk
    need for sipit rk

    Ruslarin tek bir kelime ingilizce bilmemesi cok normal o donem için

  • Kemal Ayyıldız ART
    Kemal Ayyıldız ART

    Sadettin teksoyu araştıranlar +1

  • Bruh Moments
    Bruh Moments

    4:46 abi valla ben çok şanslıyım 2007liyim ve hala sokağa çıkan futbol oynayan arkadaşlarım var

Sonraki