Karakomik Filmler İnceleme - En Kötü Cem Yılmaz Filmleri (Bana Göre)
06:37
433,800
Reddit
Bundan yaklaşık 10 ay önce Karakomik Filmler "TUTMAZ" dediğim videoyu izlemiş olabilirsiniz, ya da belki de bu kanal ilk kez karşınıza çıktı ve bu videoyu izledikten sonra TRwatch size önerdiği için izleyeceksiniz. O yüzden en baştan uyarayım ki bu bir kendini haklı çıkarma videosu değil. "Bak ben dediydim" videosu hiç değil.
Çünkü durum o videodakinden çok daha kötü. Çünkü o videoda Cem Yılmaz, "bu filmleri sadece kendi öyle istediği için çektiğinden dolayı, diğer Cem Yılmaz filmlerinden daha az izlenecektir" dedim. Bir de en az 2 milyon izlenir demiştim. Ama o günden bugüne bu kanal bana bi şey öğretti, asla rakam verme.
E o zaman biraz daha net olmanın vakti geldi. Şimdi Karakomik Filmler'le ilgili görüşlerime geçmeden önce şunu bi açıklığa kavuşturalım; Ben kim oluyorum da Cem Yılmaz’ın filmlerini eleştiriyorum. Hemen söyleyeyim duvarında pembe led ışık olduğu için premium diye kaktırılmış salonda, tam 28 Liraya toplam yarım saat reklamın ardından film izleyen ve bu memlekette eğlencenin bile vergisini ödeyen bir vatandaş olarak eleştiriyorum. Ben bu filmde eğlenmedim deyip verdiğim eğlence vergisini de geri isteyemeyen bir vatandaş olarak. Hani bir restoranda afiyetle yemek yemeye gidersin de o yemekten kıl çıkar ya, heh ona verdiğim tepkiyi veriyorum.
Ama direk filmle ilgili ne düşündüysem o. Filmleri oyuncuların da olduğu galada, ayıp olmasın diye gülen kalabalıkla izleyen tayfa gibi "2.film ilk fimin gölgesinde kalmış sanki" kıvamında tontiş cümleler de kurmayacağım. Direkt diyeceğim ki "üzgünüm, gelmiş geçmiş en kötü Cem Yılmaz filmleriydi."
Bu 2 filmden ilki olan "2 Arada" için çok hüzünlü bi dram gibi yorumlar yapılmış… Evet 2 Arada biraz daha izlenesi bir film ama benim gördüğüm dram, ön dişlerinin olmayışını takıntı yapmış saf temiz bir adamın Joker gibi yavaş yavaş nasıl bir kötüye dönüştüğünün dramı değildi. Diğerlerinden çok daha farklı ve kaliteli işler yaparak Türk sinemasının gelişmesine katkı sağlayan, bugüne kadar dram yaptığında da yapabilen, komedi filmi yaptığında az ya da çok güldürebilen ve bu işe aşık bir adamın maalesef kötü bir denemesinin dramıydı.
"2 Arada" sonu ortasından belli, beni çok da hüzünlendirmeyen ama gerçek yaşamda da olan karakterlerin olduğu bi film aslında. Hani kendi işi tehlikeye girince babasını oğlunu tanımayan adamlar vardır ya iş yerlerinde heh onlardan birinin hikayesi.Yani yine, insan durduk yere kötü olmaz, aslında insanı kötü yapan çevresidir hikayesi olacakmış da tam o sırada elektrikler kesilmiş, kalanını yazamamış gibi.
Gelelim 2. Film olan "Kaçamak"a, yani Karakomikler'in “komik” olanına. O zaman şu tırnağı bi açalım. Çernobil ne kadar komikse bu film de o kadar komik. Uzay gemisini çıkart, geri kalanını Cem Yılmaz değil de Şeyma Subaşı yazmış gibi. Heh tam komik bi şey geliyo galiba dediğiniz yerde bi esneme geliyo.
Yani olan aslında olan şu Türk sinemasında 1'er saatlik 2 filmi aynı anda vizyona sokayım gibi değişik bi şeyi başarayım derken, 1 saatlik bir filmle insanı sıkmayı başarmak.
Tamam filmde türk sinemasında görmeye alışık olmadığımız
Daha önce film ile ilgili yaptığım videolara da aşağıdan ulaşabilirsiniz;
CEM YILMAZ'IN KARAKOMİK KİBRİ
trwatch.info/ex/video/lYigyeDFo8uVhrc.html
Karakomik Filmler Neden Tutmayacak? | İnceleme & Yorum
trwatch.info/ex/video/foCJspyok9SmbLs.html
Organize İşler 2 Netflix'te ama Neden?
trwatch.info/ex/video/ZJuCzdqaaKvSmLs.html

Sosyal Medya Hesaplarım;
Instagram: goo.gl/5DVH6h
Twitter: goo.gl/oVnQ9J

YORUMLAR
  • BE G
    BE G

    Cem YILMAZ'ın 4 serilik Karakomiklerini şimdi anlamamanız normal; ülkemizde 20007-2019 döneminin sosyolojik arka planını çok iyi işlemiş her dört filmde de. Neyse sen algıyı boşver olguya bak aslan @MuratSoner

  • goksel vural
    goksel vural

    Cem Yilmaz iyi bir oyuncu, iyi bir mizahçı, iyi bir stand up sunucusu emmmeee iyi bir film yönetmeni değil, iyi bir senaryocu degil. Bence oyuncu olsun ve stund up yapsın, başka bir nane olmaz. O nedenle sevgili admin haklısın hic bir cemyilmaz filmi guzel olmadi aslında.

  • selda yüksel
    selda yüksel

    👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

  • dincer kurtulus
    dincer kurtulus

    Kardeşim karakomik zaten filmin adı, yani kara mizah, herkese hitap etmeyebilir, ben 4kez izledim 😁

  • Elif Sıla Yıldırım
    Elif Sıla Yıldırım

    Doğruyu söylemiş

  • Alfhéim
    Alfhéim

    5. evre murat sonerin instagram hesaplarını takip etmek (ciddiyim lütfen takip edin şu adamın diğer sosyal medya hesaplarını)

  • meş meş
    meş meş

    Abicim her zaman doğru söyliyemiyorsun ben izledim çok güzel

  • Kayra Karadeniz
    Kayra Karadeniz

    Video başlamadan Cem Yılmaz reklamının denk gelmesi...

  • Gamze Koçak
    Gamze Koçak

    Komedi filmi anlayışı ne yazık ki ülkemizde saçma tiplemelere bürünüp yerli yersiz espiriler yapıp 2 saatlik filmin sadece iki dakikasında seyirciyi güldüren geri kalan zamanda ise küfür edip bunu komedi sanan insanların bu anlayışla çektiği filmlerle dolu ve ben çekilen bu filmlerden daha çok bu tarz filmler çeken ya da oynayan kişilerin kendilerini komedyen olarak nitelendirmesi durumuna gülüyorum . Cem Yılmaz ve filmleri de bana böyle geliyor ve açıkçası espirilerinde ince mizah bulmuyorum .

  • V M
    V M

    Harikasın Murat Soner.İyi ki varsın!

  • Feyzanur
    Feyzanur

    Netfilxde izledim ben begendim

  • Deniz Fidan
    Deniz Fidan

    Karakomik filmlere berbat diyen hele ki 2-1 ve 2-2 ye bebat diyen var mı gerçekten? Özellikle karakomik filmler 2 çok çok başarılı bence.

  • Zeynep Şimşek
    Zeynep Şimşek

    Ben beğenmiştim oysaki

  • NURBANU KARAKUŞ
    NURBANU KARAKUŞ

    Kusursuz bir filim söyle

  • Y.M.
    Y.M.

    Adam yaşlandı artık eskisinden daha ciddi

  • Vito Andolini Corleone
    Vito Andolini Corleone

    ali baba ve yedi cüceler gibi çokkötü bir film varken bunlara en kötüsü demenizi doğru bulmuyorum. onun dışında da bakarsanız ben sizin aksinize çok beğendim ve hatta türk sinemasının bu tarz yapımlara ihtiyacı olduğunu düşünüyorum ve gerçekten kurgu ve senaryo konusundaki fikirlerinize de katılmıyorum. filmleri yanlış değerlendirdiğinizi düşünüyorum.

  • Fuat Körpe
    Fuat Körpe

    KOMİK KISMINDA TAM AHA FİLM BAŞLIYOR DEDİM BİTTİ AQ

  • Çağla Emeksizoğlu
    Çağla Emeksizoğlu

    kesinlikle berbat bi filmdi boşuna gitmiş hepsi

  • Hüseyin Güneş
    Hüseyin Güneş

    Kara komik filmler sadece Cem Yılmaz olduğu için bile seyredilir. O adamın olduğu her iş kalitesini gösteriyor.

  • Kürşat Bozak
    Kürşat Bozak

    Kral adamı sokup sokup çıkarmışsın 😂 gerçi albüm yapar gibi film yaparsan böyle eleştirilere açık olmalısın

  • Halil Koran
    Halil Koran

    Cem yilmaz her filmde komedi filmi cekicek diye sizi eglendiricek diye bir kuralmı var eger boyle diyorsanız filmden anlamiyosunuz demektir

  • Park seo - Joon
    Park seo - Joon

    Recep İvedik karakterine gönderme yapmadan da geçemiyorsun ama aynen katılıyorum sanki çocuğu pırt yapınca annesi babası bak ,bak der ya ve çok gurur duyucu ve komik gibi sanki .

  • Beyza İyidoğan
    Beyza İyidoğan

    🖐🏼 Ben

  • Buse
    Buse

    Bütün videolarını yavaş yavaş bitiriyorum. Herkese seni övüyorum. Sensiz gün geçmiyor heyyy muratt sonerrrrr Naptin sen bizeee😃😃

  • Nihan Y
    Nihan Y

    Muthiş yorum. Cem Yılmaz ı çok seven biri olarak dost acı söyler diyor, her bir dediğinize katılıyorum.

  • Abidik Gubidik Video's
    Abidik Gubidik Video's

    Cem Yılmaz Yılmaz Erdoğan gibi bir sinemacının yazıp yönettiği filmlerde güzel bir oyuncu. Ama kendi yazıp yönettiği filmlerde başarısız. Bunun delili de Kara Komikler. Gerçekten çok kötüydü. Hemde her bölümü ayrı kötüydü. Çok başarısızdı...

  • Salih TURAN
    Salih TURAN

    üzerine onlarca kişilik ekiple aylarca düşünülen standup gösterileri dışında abartıldığı kadar komik olmayan cem yılmaz senin daşşanı yesin murat abi

  • Kaan Özer
    Kaan Özer

    Vİdeonun üzerinden neredeyse 1 sene geçmiş ama ben yine de yazıyorum. Karakomik Filmler'in hepsini izledim. Defalarca da izledim. Güldüm mü? Aralarda evet, gülmeye mi gitmiştim? Hayır! Tabii ki hayır! Azcık mantık, adam yarılacaksın diye pazarlamadı zaten filmi. Cem Yılmaz gerçekten de akıllı adam, bi şeyler anlatmış ama hiçbir şey anlamamışsın. Filmlerinde de aynı oyuncuları oynatıyor, ama sinema bu. Sinema. Aynı kişiler değil bunlar. Onlar farklı karakterler. Yaptığın video da tamamen, tamamen Cem Yılmaz'a sallayayım da izlensin, zaten önceden de kapışmıştım onu da izlerler videosu. Hayatımda izlediğim en kötü birkaç videodan biriydi bu. İğrençti. Keşke harcamasaydım 6 buçuk dakikamı ama sonuna kadar izledim belki mantıklı bi şeyler söyler diye. Söylemedin. Senin adına da üzüldüm, seni takip eden, dediklerine ehemmiyet veren 900 bin insana da. Gerçekten üzüldüm.

  • esrtay
    esrtay

    hele şükür benimle aynı fikirde bir insan gördüm

  • Nazlı Nur Bulut
    Nazlı Nur Bulut

    Abi kuzey yıldızı ilk aşk incelemesi yapar mısın lütfen?

  • Ömer Sözal
    Ömer Sözal

    Çok komik.. Değilmi sizce? Anlatayım ozaman, Kendisinin ne olduğuna bakmadan, haketmeden , her şeyin en güzeline layık olanlar ,kendisini dev aynasında görenler, çıkarları söz konusu olunca diğer insanları unutup hemen satanlar, para için her türlü taklayı atanlar, paylaşmayı bilmeyenler, hiç çekinmeden yalan söyleyip eşlerini aldatanlar, istetediği şeyi delicesine isteyip hayırlısı olsun inşallah diyemeyenler, bu liste böyle uzar gider. Toplumumuz her geçen gün dahada yozlaşarak insanlıktan çıkıyor, nereye gidiyoruz böyle??. Kara ve komik olan aslında kim oluyor anlatabildimmi? Cem Yılmaz bizleri kırmadan kibarca Kara Komik durumumuzu anlatmaya çalışmış. DOST ACI SÖYLER, yanlışını hatasını kabul etmeyen doğruyu bulamaz.!!! Teşekkürler Cem Yılmaz. Komik değilmi?

  • Game Of LordS
    Game Of LordS

    sen bile korkudan eleştirememişsin

  • Ahmet KARAAGAC
    Ahmet KARAAGAC

    Hepsi oladukça güzeldi. Toplumdan seçilmiş tiplemeler de oldukça başarılı idi. Cem Yılmaz denince kahkaha tufanı beklerseniz başarısız diyebilirsiniz. Adam kara komik demiş, Kara mizah denince gülmekten dibi çıkmaz insanın. Cem Yılmaz denince gişe rekoru beklersen düzeyi düşük komedi ile gişe rekoru amaçlasa idi arog gora orga agor vs yürürdü. O kadar basite bağlamamış mizahı. Hep geyik hep geyik bıkmadı mı bu toplum gari. Mizah dergisi okumayan bir toplumun mizah anlayışı youtube kedi videosu seviyesine iner orta vadede. Gerçek sanatçıları yok edip amatörlerden sivriltip sanatçı doktor, öğretmen çıkaralım. Eğitim eşitliği bu olsa gerek. Eğitimli ile eğitimsizi eşitleyip cahile 2. defa eşit şans vermek.

  • Ömer Faruk Şentürk
    Ömer Faruk Şentürk

    Nokia batmadı

  • Alpay Alpay
    Alpay Alpay

    Öz güven fazla olunca olmuyor , ben yapinca herkez izler diye düşünürsen olmaz, eskisi gibi değil,şimdiki gençler herşeyin en iyisini biliyor izliyor

  • Mahir Sami Çoruk
    Mahir Sami Çoruk

    Tayibmi koydu seni oraya aslanım hanhi kanalsın yalayanlardamı saxogillerdenmi

  • Aşkın Çimen
    Aşkın Çimen

    Hassiktir be! (Bana göre)

  • Ayşegül
    Ayşegül

    👍

  • erhan balıkçı
    erhan balıkçı

    Cem Yılmaz çok iyi bir komedyen ve oyuncu fakat berbat bir yönetmen ve senarist. Bu ayrımı kendisi de fanları da yapamıyor maalesef.

  • Ahmet
    Ahmet

    Kaçamak ortalama bir filmdi ama 2 arada’yı çok beğendim.

  • ağlatan qafe
    ağlatan qafe

    Adam başarı istemiş elde etmiş, para kazanmak istemiş elde etmiş; şimdi bunlara tok bir sanatçı olarak istediği bir şeye kalkışmış ki bence onu da başarmış. Adı üstünde karakomik, ne bekliyordunuz kahkahaya boğulmak mı?

  • Ekrem Cakar
    Ekrem Cakar

    Karakomik filmler guldurmek icin yapilmis filmler değil, Cem Yilmaz filmografisindeki en basarili filmler oldu bu filmler

  • Fatih Dogan
    Fatih Dogan

    Bence filmleri berbat.

  • Suat Güler
    Suat Güler

    ne dendiği değil de kimin dediğinin daha önemli olduğu topraklarda yaşıyoruz. Çok acı örnekleridir bu filmler de...Bunun farkında 45 yaşına gelmiş birisi, tabii ki bunu da kullanacaktır...

  • oktay göz
    oktay göz

    hata ortada bazı insanları fazla abartıyoruz.

  • Sennur Kaya
    Sennur Kaya

    Filmler beyin istiyon sizin gibilere kötù gelebilir

    • KemaL Yıldız
      KemaL Yıldız

      yazmak beyin istiyor sen yazmayı öğren

  • marco uhrbom
    marco uhrbom

    Yinede ivedik rezaletlerinden iyidir

  • Mehmet Doğan Özdemir
    Mehmet Doğan Özdemir

    Bence Karakomik Filmler 2 çok güzeldi, Türkiye sinemasını aşmış bu sefer. İlk filmler bu kadar iyi değildi, ama rezalet de değildi bence.

  • merve ercan
    merve ercan

    kafa ütülüyorsun konuşma tarzını değiştir.

  • Hakan Aktaş
    Hakan Aktaş

    Madem komik bulmuyosun sen daha iyisini yap onu izleyelim

  • GENERAL SUBUTAY NOYAN
    GENERAL SUBUTAY NOYAN

    Bence abartıyorsunuz filmi izledim güzeldi

    • Leblebistan
      Leblebistan

      Cem yılmazın filmlerinde sürekli gülmeyi bekliyor bazıları

  • Leila Isgenderzade
    Leila Isgenderzade

    Ben sadece izleyip gulmekle mesgylum

  • caspersky sky
    caspersky sky

    zengin sikince yasak ilişki fakir sikince tecavuz :D

  • caspersky sky
    caspersky sky

    komedyen komedi çeksin abi dram ne alaka çok bozuyor kendini bu aralar komedyensin olum sen arog gora :D yahşi batı senin işin haluk bilginermisin moruk

    • Leblebistan
      Leblebistan

      Kardeşim cem yılmaz sadece komedyen değildir hatta stendaplarını izlediysen çoğu stendapında toplumun kanayan yaralarına da parmak basmıştır fakat cem yılmaz denince akla sadece komedi gelmektedir. Filme gelince film izlediğim en iyi filmlerdendir ve filmde fevkalade mesajlar verilmiştir anlamadıysan gilme laf etme

  • Funda Gokturk
    Funda Gokturk

    👏👏👏👏👏

  • FIRAT AKKAŞ
    FIRAT AKKAŞ

    Cmylmz tarzı Sırlar Dünyası

  • Dogan Korkmaz
    Dogan Korkmaz

    Çok kötü eleştiriler. Yakıştıramadım... Gülme beklentisiyle film izlenmez. Her dört film de izlenmeye değer filmler. Bir sanat eserini eleştirirken, Şeyma Subaşı ya da Nokia'dan başka kıstaslarımız da olmalı.

    • Leblebistan
      Leblebistan

      Çok haklısınız böyle bir yorum bekliyordum bende

  • Aslan Akbey
    Aslan Akbey

    Güldürme güldürme! 🙂

  • Murat Çiftçi
    Murat Çiftçi

    Cem Yılmaz'ı severim ancak son zamanlarda gergin ve çok fazla konuşuyor. Gösteri dünyası hele hele popüler gösteri dünyası çok zor bir alan. Cem Yılmaz bu alanda 20 yıla yakın doruklarda kalabilmiş yetenekli bir insandır. Yıpranması, gerilmesi olağan bir durum. Asıl sıkıntı kendisi bunun farkında değil. İyi film yapmakla gişe başarısı (tutması) çoğu zaman koşutluk göstermez. Kara komik filmlerin 2. ni izledim. Deli ve Emanet... İkisi de eli yüzü düzgün filmlerdi. Kimse bu filmlere kötü diyemez çünkü değildi. Ancak kara ya da ak... Komik değildi. Mizahi bir tavır vardı belki ama komik değillerdi. Filmlerin komik olma gibi bir derdi de yoktu. Olsaydı ve güldüremeseydi o zaman dramatik olurdu. Filmlerin başlığında "komik" geçiyorsa ve Cem Yılmaz çekmişse insanların nasıl bir beklenti ile gidip ters köşe olduklarını tahmin etmek pek de güç değil.

  • Gundi Boys
    Gundi Boys

    senin kanalda en kötüsü mal

  • Ahmet Hamdi YAVUZ
    Ahmet Hamdi YAVUZ

    Cem Yılmaz sana yumurcak demesi hiç hos değil bende kızdım ama filmi izledim ve adam komedi filmi yapmamış ve özellikle emanet çok hoşuma gitti ve sen sürekli aynı adamlar 'dan dem vurmuşsun bence. Sende inanmiyorsun bazı şeylere sadece elestirmek için elestirmissin basardinda adam. Sana bir sürü takipçi yolladi. Ama inan benim gibi yorumlarına ve fikirlerine deger veren ve ergen olmayanlarin aklın da seninle ilgili sorun işareti oluştu ayrıca Hile dizisinide izledim Şahsiyetin veya Masum un yanindan geçmez

  • Nurettin İmancı
    Nurettin İmancı

    Ey Cem Yılmaz, bu kadar hüzünlü hikayeler yapmak zorundamısın kardeşim ?

  • özkan kalkan
    özkan kalkan

    Ben Kaçamak dışındaki diğer 3 filmi de çok beğendim. Belki de komedi gözüyle yada komedi beklentisiyle izlemediğim içindir bilemiyorum.

  • Semih Uyar
    Semih Uyar

    Karakomik filmler bana göre başyapıttır. Bu kadar güzel bi film izlemedim. Çok doğal çok farklı herşey mükemmel. Bidaha böyle bi film serisi izler miyim bilmiyorum. Aynı oyuncuları bu kadar farklı rollerde oynaması başka adam olduklarına inandırmaları süper bi başarı. Ortamlar, hissiyet, ve tepkiler. Süperdi süperdi ve evet süperdi. Cem yılmaz şaheser.

  • Adem Korkmaz
    Adem Korkmaz

    Bence gayet güzel hatta Cem Yılmaz'ın ene filmlerinden biri

  • Beter Böcek
    Beter Böcek

    Bi siktiriniz gidiniz efenim... Özellikle gemi filmi harikaydı...

  • Aygir69 69
    Aygir69 69

    sen sahsen cem yılmazı sevmedigin için o kötü sanatcı yada kötü komediyen olmuyor. bir videonda daha izlemistim yanılmıyorsam seni umirsamadığı için cem yılmaz çok değisti diye yorum yapmıştın. arada videolarını izlerdim artık izlemicem sen çok değiştin.

  • Zufzuf
    Zufzuf

    Sanki baska ulkelerde eglence sektoruna vergi uygulanmiyor. Her firsatta Turkiyeye cakin..

  • Hakan BAYCILI
    Hakan BAYCILI

    Kesinlikle çok çok iyi filmler. Sadece uzaylı dünyasını ayrı tutarım. Diğer 3 film de çok başarılı. Bu arada karakomik öylesine verilmiş bir isim değil.

  • Ceren Daştanoğlu
    Ceren Daştanoğlu

    Ses tonunuz, Cem Yilmaz gibi bir adama tavsiye verebileceginizi dusunmeniz ve insanlari cahillikle beslemeniz beni resmen intihara tesvik etti, sizin gibi binlerce insanin oldugunu bilmek ve farketmek güzel ülkemin neden bu halde oldugunu ve asla ilerleyemedigini hatirlatti

    • Şew Aley
      Şew Aley

      @Ceren Daştanoğlu Murat Soner kendi fikrini belirtiyor. Bazen onun fikirleriyle uyuşmadığımız oluyor ama bu izlediğim dizi ya da filme bir hakaret değil. Bu yüzden Murat Soner'e "dar görüşlüsün" diyemem. Sizinkisi Cem Yılmaz hayranlığı yüzünden eleştiri kabul edememe. Eleştirilere açık olun. Ne Murat Soner'in görüşleri Türkiye'yi temsil ediyor ne de Cem Yılmaz ilah. Bir projesine kötü dedi diye Murat Soner'i linçlemeniz çocukluktan başka bir şey değil. Bütün projeleri iyi olmak veya sevilmek zorunda değil. Kabul edin artık şunu.

    • Ceren Daştanoğlu
      Ceren Daştanoğlu

      @Şew Aley Başkasının fikri dediğini binlerce insan izliyor ve aktör yönetmen yazar olan bi adamdan sadece komiklik yapması bekleniyor bu sadece Cem Yılmaz ile alakalı değil, bakış açısının darlığıyla alakalı mesela yaptığın yorum gibi, böyle hissetmemin sebebi sadece bir insanın fikri bana uyuşmadı diye değil de bir çok insan bu kadar dar görüşlü diye yani anlayabilirsen eğer, bir insanın sanatında değişiklik yapmasını yerenleri dinleyen topluluktan ne beklenir gerçi...

    • Şew Aley
      Şew Aley

      Cem Yılmaz'ı ilah olarak gören Türk vatandaşlarını görmek de beni int... şaka şaka ben başkasının fikirleri benim fikirlerimle uyuşmadı diye intihar edecek kadar salak değilim.

  • ercan şen
    ercan şen

    Kralsın

  • Rcj
    Rcj

    2. Karakomik filmler daha da kötü maalesef

  • Kam Ülgen
    Kam Ülgen

    Hayatı daha idrak edememiş biri olarak izlediğin için olabilir mi? Cem Yılmaz bu filmleri para kazanmak için yapmadı zaten.Hayata her şeye para açısından baktığınızdan anlamanızı bekleyemez sizden kimse.O yüzden gölge etmeyin yeter

  • Reyyan R.
    Reyyan R.

    Film için harcadığım iki saate acıyorum

    • Leblebistan
      Leblebistan

      Nedenmiş o??

  • Reiner Fürbitte
    Reiner Fürbitte

    Karakomik diziler süper🤩, Türk sinemasına güzel yenilik, bir kalite katıyor, bence uzaylılar konulu bölüm hariç, diğer 3 ü Oscar ödülü hak ediyor! 🤓

  • Talha Yıldız
    Talha Yıldız

    Anıra anıra güldürmüyor diye Cem Yılmaz a burun kıvır. O amaçla film yapan Şahan Gökbakar ı beğenme. Türk sinemasına farklı bakış açıları getirmeye çalışan Cem Yılmaz a kötü de... Keyfinize göre hizmet aldığınız yer lokantadır sinema değil. Yanlış yere dükkan açmışsınız

  • Kubilay OLCAY
    Kubilay OLCAY

    Komedi beklentisiyle izlemedim güzel bir kurgu vardı

  • Mert İsmet Demirel
    Mert İsmet Demirel

    ikiside güzeldi ama olsun senin fikrin

  • Emir Sılay
    Emir Sılay

    Cem Yılmaz'ın bütün filmleri güldürmek zorunda mı? Bence her ikisi de müthiş kurguydu..

  • Toygar Turan
    Toygar Turan

    Bugün diğer 2 filmi de izledim yine ruhum ayrıldı bedenden arkadaş.

  • ferdinand bardamu
    ferdinand bardamu

    Ünlü, isim yapmış, tarihe mâl olmuş vb. insanlara, insan olarak değil de üstün bir varlık olarak bakmak dününümüz ve günümüz insanının hastalığıdır. Cem Yılmaz da çoğu insanın gözünde Türk Komedi Tanrısı olduğu için kullarının eleştirilerini hoş karşılamıyor, siz ne anlarsınıza getiriyor. Neticede tanrılarda hatanın zerresi olmaz. Gerçi Cem Yılmaz Yunan tanrıları gibi davranıyor, insani davranışlar sergiliyor, insanoğluna kızıp çıkışlar yapıyor, kaprisli davranıyor vb. İnsanlara tapmayı kesmek lazım.

  • fataltragedy
    fataltragedy

    kalitesiz adamsın ve kalitesiz kitleye hitap ediyorsun.

    • Leblebistan
      Leblebistan

      @Yusuf Ertargin puahahaha neresi yapıcı bunun

    • Yusuf Ertargin
      Yusuf Ertargin

      Ulan bari yapıcı eleştiri yap. 'Sen kalitesizsin' diyerek bir yere varamazsın

  • Gamze Gül Demir
    Gamze Gül Demir

    yavrucak :)

  • İdrak talş42
    İdrak talş42

    Ben cem yılmazı çok seviyorum çok beğeniyorum ama murat sonar daima haklı çıkıyor bu yuzden 👍👍👍murat sonar

  • H C
    H C

    6 dakikalık video ama ele gelir bir tane eleştiri yok. Gülmedim de gülmedim, eğlenmedim de eğlenmedim. Adam komedi ya da eğlence filmi çektiğini söylemiyor zaten. Hikaye anlatıyor

  • ḄABA LUCÍANO
    ḄABA LUCÍANO

    2 Arada'yı çok beğendim ,filmin ortasına kadar bu ne biçim film dedim ama sonuna doğru çok güzel tamamladı ve nasihat dolu bir filme çevirdi. Kaçamak filmi ise bir hayalkırıklığı.

  • . Tuğ
    . Tuğ

    Ben pek türk filmi izlemem ama beğendim gemide çalışan bir garsonu canlandırdığı film güzel.Klişe ama hayatin içinden.Şimdi bir sürü film var tabi fakir,zengin felan ama canlandirdikları fakir karekterleri fakir gibi degil bu adami sokakda gördüm diyemiyorsun.

  • Fatih ESKİCİOĞLU
    Fatih ESKİCİOĞLU

    *"Eğlence Vergisi" Bu ülkede paran yoksa eğlenmek bile yasak maalesef!*

  • Ali Kaplan
    Ali Kaplan

    E her güzelin bi kusuru vardır abi

  • Cgty
    Cgty

    Bilmem okur musun ama yeni kara komik filmi geliyor ve bunun da videosunu bekliyorum.

  • Grover Jackson
    Grover Jackson

    Adam yapacağını çoktan yaptı.Bu saatten sonra artık herkes geviş getirir.

  • Meryem aşar
    Meryem aşar

    Bişey diğicem cem Yılmaz'ın filimleri hep tutuuuuuu😠😠😠

  • İbrahim Üçyol
    İbrahim Üçyol

    Bu memleketin insanının gülmeye ihtiyacı vardır, doğru. Bu memleket insanının kötülükten bir şey çıkmaz, yanınızdaki insanları kaybederseniz siz de kaybetmiş olursunuz düşüncesini anlayıp iyi insan olmaya da ihtiyacı vardır. Bu ilk film bunu vermişse eğer iyi film demek için yeterlidir.

  • Erhan Jarka
    Erhan Jarka

    Genel olarak film ve dizi yorumlarımız yakın çıktığı için severek izliyorum. Bu filmi izler izlemez ki az önce izledim ve ne düşündüğünüzü merak ettim. Çünkü belkide ilk defa aynı fikri taşımayacağımız bir film olduğunu hissettim ve yanılmayı çok isterdim. İlk kısmı değil ama kaçamak kısmı açıkcası çok ama çok hoşuma gitti. İçindeki espriler değildi beni güldüren gerçekten bir kara mizah olmasıydı. Pek yakındayı izledikten sonra kapıldığım duygulara kapıldım. Ve üzülerek videonuza dislike attım :)

  • Ali küçük
    Ali küçük

    bence filmler güzeldi...anlatmak istedikleri ve anlatım şekli güzeldi...

  • Akın Fatih Demir
    Akın Fatih Demir

    filmler iyiydi, sadece yutubta izleyip keyifli zaman geçirecek kadar iyiydi, para verip izleyecek kadar değildi.

  • ferhat erdem
    ferhat erdem

    Bu adamda bu filmi yoracak kafa olsa zaten bir senede bu kadar izlenme için bu platformda bu kadar debelenmez :) 15 kişiden 2 kişi videonu beğenmemiş kardeşim

  • PRİZMA EMLAK
    PRİZMA EMLAK

    Cem Yılmaz ın çektiği filmler komik mi olmalı ?

  • Emre İnan
    Emre İnan

    Şimdi senin komik değil dediğine nasıl güvencez ki cinayet süsüne gülmüş adamsın!

  • Mrs. Duck
    Mrs. Duck

    Bende gittim filme işte girişteyiz düzgün film yoktu bizde dedik arkadaşlarla aaa cem yılmaz hadi girelim sonra girdik fln filmi anlamaya çalışıyoruz.Salonda herkes birbirine bakıyor.Anlayan var mı fln diye.Sonra işte biz eve gittik ama hala aklımızda o film var acaba yanlış birşey mi izledik ya da fragman mıydı diye.Şimdi incelemeleri izliyorum biz mi salaktık da anlamadık öğrenmek için fkxhhdhxhdxjjxxj