HİZMETÇİLER Dizi İncelemesi ve Eleştiri | Dünyanın En Geniş Dizisi
06:01
1,061,633
Reddit
Hizmetçiler dizisi benim bugüne dek izlediğim en geniş dizi oldu sanırım. Daha önce Zümrüdüanka için de böylesini görmedik demiştik ama bunun yeri de bi başka.
Bu arada geniş derken neyi kastettiğimi de videoyu izlerken anlayacaksınız. Hizmetçiler dizisi ile ilgili bir video yapabilmek için sadece 1. bölümü ve 2. bölümün yarısını izlemem yetti ve arttı bile. O yüzden videonun sonunda göreceğiniz ilişki ağacı, sadece 1,5 bölümde oluştu.
Benzer dizilere yaptığım videolardan izlemek isterseniz, sizi şöyle alalım;
Zümrüdüanka Dizi İncelemesi
trwatch.info/ex/video/fYVu0pzYYtaypNk.html
SEFİRİN KIZI İnceleme
trwatch.info/ex/video/lZeFzbPOocXGpq8.html

Sosyal Medya Hesaplarım;
Twitter: goo.gl/oVnQ9J
Instagram: goo.gl/5DVH6h

YORUMLAR
  • Норкулова Нилуфар
    Норкулова Нилуфар

    Суперрр)))))

  • Ceren Yağmur TÜRK
    Ceren Yağmur TÜRK

    Rihanna bile kahvaltısını pijamasıyla yapar ama bizim YERLİ TÜRK DİZİ SEKTÖRÜMÜZ oyuncuları kahvaltı sofrasına Oscar ödül törenine gidermiş giydirir öyle kahvaltı yaptırır...Size daha iyi fikir etten yapılmış elbise giydirin zenginliklerini daha iyi gösterirsiniz(.)

  • naśh
    naśh

    Allahım, bir ev parası bir milyon neee!

  • Elmaz Ələkbərov
    Elmaz Ələkbərov

    Zümrüdu Anka😀😀😀

  • Longhou bibi
    Longhou bibi

    Yav gene mi haklı olunur be abi

  • Saida 96
    Saida 96

    Bişey yazıyım mı siz çokk akıllısınız bunu fark etmemek mümkün değil❤️

  • Orkun A
    Orkun A

    Agsfgshshhshshhsjsjhsjsjskksksjskkslslssllalalslalallaşşiklkjk

  • Vangelle Caps
    Vangelle Caps

    Adamı mesir macunu reklamında oynatmak gerek lkjkljgfgfkdg .D

  • EYLÜL'L love
    EYLÜL'L love

    03:08 kahkaha attım SAKIN İZLEME

  • Ferhat Yalçın
    Ferhat Yalçın

    Arz talep meselesi abi bizim gerizekalı insanımıza ne verirsen onu yiyor

  • Ayşegül Özel
    Ayşegül Özel

    😂😂😂

  • zilan akdemir
    zilan akdemir

    Ah seçkin sen bu durumlara düşecek adam mıydın 😂

  • Nazli Erciyas
    Nazli Erciyas

    Bayiliyorum bu adamin yorumlarina

  • ZALIMIN KIZI
    ZALIMIN KIZI

    😀😀😀

  • smyy apaydn
    smyy apaydn

    Uzaktan eğitim

  • Seda Donmez
    Seda Donmez

    Yabancı versiyondan kopya degilmiydi bu saçma dizi

  • Şevval Saraç
    Şevval Saraç

    Depresyondan çıkmak için bu adam ilaç gibi

  • Dolive
    Dolive

    Abi milyonlarca defa videoyu izledim yeni fark ediyorum, sen video çekerken güneş vuruyormuş ya !

  • Meryem Kara
    Meryem Kara

    Bebek sahnesi😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Meryem Kara
    Meryem Kara

    Hshshshsh metres zekiymis😂😂😂😂

  • Elf Dnbş
    Elf Dnbş

    Bu ne ya ciddi mi bu yuh

  • Omer Sezgi
    Omer Sezgi

    "Uzak Eğitim" yüzyılın tespiti olmuş 👍👍👍👍👍👍👍👍

  • youtube kullanıcısı
    youtube kullanıcısı

    hint dizilerini eleştirisi gelsin

  • Murad
    Murad

    Allah seni oldursun icalatim tokuldu))

  • Adem Akova
    Adem Akova

    🤣🤣🤣🤣🤣 Ulan ben bu dizileri izlemiş olsam şu an utancımdan intaar ederdim

  • Sinan Akdemir
    Sinan Akdemir

    Sende çok saçmasın

  • Ecrin Dede
    Ecrin Dede

    anlamadığım bir şey var; 1 adama 2 kadın düşünce klişe , 1 adama 3 kadın düşünce normal oluyor. peki neden kadınlar fazla ? ve ayrıca bu memlekette sadece holdingler mi aşk yaşıyor? biri bana bunu açıklasın lütfen

  • film._.dizi.i i
    film._.dizi.i i

    Resmen söylemek istediklerimi söylüyorsun

  • Muhammed Emre Büyükbozkoyun
    Muhammed Emre Büyükbozkoyun

    Şemadaki herif

  • Gizem Olga Kılıç
    Gizem Olga Kılıç

    Müthiş bir anlatım. Dizi sektörü için bütün düşüncelerimi yansıtmışsınız. Ancak size üzülmedim de değil. Bu videoları yapmak için bütün bu dizileri izlemek zorunda kalıyorsunuz. Ben yıllardır tv izlemeyerek çözümü buldum sanıyordum ama ne mümkün izleyen komşu guruhu müsade etmiyor ki. Birde artık bu genişlikler kitaplara taşındı. Üstelik çok satanlar listesinde.

  • Азербайджан Грузия
    Азербайджан Грузия

    Супер 🤣🤣🤣🤣

  • Ysmn Semin
    Ysmn Semin

    Ya siZz, komedyenim diyenlere ders verin... Çok iyi cümleler tebrikler

  • Ysmn Semin
    Ysmn Semin

    Canını seven, Aklımıza hakaret bu dizilerden bu miillet kaçsın..

  • Kadir Öktem
    Kadir Öktem

    Çok güldürdün beni))

  • Swiftie
    Swiftie

    Yalnız kötü yaşlı kadının çok pahalı olduğu için alamadığım NOCTURNE ceketi giymesi beni öldürdü. Sırf bu yüzden bile saçma

  • Meliha Çeliktenyıldız
    Meliha Çeliktenyıldız

    Aaa o kız Mehdi nin ablası değil mi

  • Ömür Çelik
    Ömür Çelik

    Hadi uza!

  • Ömür Çelik
    Ömür Çelik

    Bunlar senin gercegin!

  • Havva Akyıldızoğlu
    Havva Akyıldızoğlu

    lütfen izlenmeye değer türk dizilerini bana sıralar mısın? nasılsa çok da izlenmeye değer, farklı, izleyiciyi hafife almayan yapım olmadığı için bu çok da zamanınızı almaz diye düşünüyorum. murat ağabey.umarım ricamı fgeri çevirmezsiniz. yoksa böylesi mantık abidesi bir kanalın takipçisi olarak, kendimi salak gibi hissederim sanırım. önerileriniz için, şimdiden çok teşekkürler.

  • Yakup Efe
    Yakup Efe

    Amaç çoklu kadın olayını topluma kabullendirmek... haberlerde çocuk tec. Kadın şiddeti alıştırdı dizilerde çoklu evliliği aşılıyor...

  • Havva Mete
    Havva Mete

    Harika tespitler 😉😉

  • Mavilik
    Mavilik

    Mü kem mel

  • EFSA
    EFSA

    Bu diziler yüzünden her anım endişeyle geçiyor acaba aldatıldımmı aldatılmadımmı beni çok endişeye sevk ediyor heleki o sadakatsiz dizisi

  • Alp Kara
    Alp Kara

    Yeter anlatma dur daha buna hazır değilim

  • zehra karaday
    zehra karaday

    Sosyal mesafeyi 0 a indiriyo xkkxkf

  • ##JÖH##PÖH## ADALET
    ##JÖH##PÖH## ADALET

    Abı bu dızı ney, ılk bölüm reklam da kaldırılması lazım

  • Mehmet AKİF
    Mehmet AKİF

    Yalnız filmin adı da iyi şeyler anımsatmıyor. Daha kaç hizmetçi yer o ev

  • Mehmet AKİF
    Mehmet AKİF

    Ulan Hahahahahah Uzun zamandır böyle gülmedim. TRwatchr işinin hakkını veren tek adamsın. Halkta karşılığı olmayan bu aptalca senaryoları yerden yere vurarak millete en güzel hizmeti yapıyorsun. vesselam

  • A. Osman UZGUR
    A. Osman UZGUR

    On numarasın ! Vur rezillere

  • Bnymnnn
    Bnymnnn

    ilk kez bebek kaçakçılığı gördüm bu sefer çığır açmışlar bu bir ilk ne diyelim artık

  • Ruveyda Beler
    Ruveyda Beler

    3:51

  • Tube on
    Tube on

    Gelin kanıyla beslenen 🤣🤣🤣

  • Waldorf Cornelia
    Waldorf Cornelia

    Diziyi bilmiyorum ama gulmek icin actim

  • Aysel Mirzeyeva
    Aysel Mirzeyeva

    Açma kapama düymesi ne ya🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Aysel Mirzeyeva
    Aysel Mirzeyeva

    Kocası ölmüş gelin kanıyla beslenen kaynana🤣🤣🤣🤣🤣

  • Bubble Worm
    Bubble Worm

    Ya en çok bebeğe üzüldüm o nasıl bir efekt bide bu çocuk büyüdüğünde bunu izlerse bana napmışlar bunlar der.

  • Smyy İ
    Smyy İ

    Sadece sizi izleyip bilgi sahibi oluyorum👏👏

  • Eyup Kizildag
    Eyup Kizildag

    😂😂😂 ne guzel anlatmisin adamimmm!

  • Lipo Section
    Lipo Section

    Bu adam pornocu değil mi? James Deen değil mi?

  • Atakan Güner
    Atakan Güner

    0:37 ortadaki kız orta parmak mı yapıyor yoksa bana mı öyle geldi??

  • Atakan Güner
    Atakan Güner

    bence artık sadece netflikdeki bazı içerikler dışında TV de yasaklanmalı yada bayağı geniş çaplı bir kısıtlama gelmeli

  • semih özbay
    semih özbay

    Hercayi hercayi

  • Yasin Demir
    Yasin Demir

    O kadar zenginler ki evlerindeki duvarları izliyolar haykırdımm .dd

  • Dilek Baltaci
    Dilek Baltaci

    Videolarını yeni keşfedip binge watch yaptım.

  • Kay Ra
    Kay Ra

    2.47 saniyede gerçekten dalga geçmek için verildiğini sandım yeni doğan bebek nasıl şişme mont giyer

  • Yunus altın
    Yunus altın

    Aşırı seviyesiz ve saçma bir dizi. Düşündümde gerçekten bu dizileri izleyen var mı ?

  • lucian shen
    lucian shen

    Sondaki mesaj her şeyi açıklıyor kültürel ve toplumsal benliğimizle kaybolan terbiye ve ahlak unsurunun nasıl kaybolduğu

  • Objektif Tarih okuyucusu
    Objektif Tarih okuyucusu

    1 milyon hayırlı olsun

  • Serap Kara
    Serap Kara

    4:44 çok tatlı gülüyor

  • Serap Kara
    Serap Kara

    O kadar güldüm ki

  • Akif Öztürk
    Akif Öztürk

    Reis sadakatsiz bu dizinin farklı rengi :))

  • Zehra bbey
    Zehra bbey

    Hayat şarkısı da boyleydi

  • Zeynep Ozbay
    Zeynep Ozbay

    Ay çok güldüm yaaaa

  • Ali TheMasebeci
    Ali TheMasebeci

    ÇOCUKLUK

  • Black Eagle
    Black Eagle

    Ağzınıza sağlık yatak, yatak değil mübarek sanki karadelik 😅😅

  • emre uygur
    emre uygur

    Arsızlığa cesaret, Zinaya aşk dediler, Bir neslin ahlakını İşte böyle yediler..

  • Deniz Feride
    Deniz Feride

    Emeğinize sağlık çok güzel bir video olmuş

  • Ravell Raven
    Ravell Raven

    Evlendigimden beri eve televizyon almadim! Hayatimda hic turk dizisi seyretmedim rezillik! Almanya bizi kiskaniyor!

  • elif 3
    elif 3

    o sahneyi göstermiyorlar diye hiçbişey yapmayan rtük ve senaristler bir adamın her kişiyi 5 er kere hamile bırakmasını çok uygun görüyorlar. aman içki bardağı gözükmesin de içki içerim,aman netflix kapatılsın gay olurum durup duruken falan. ama türk dizilerin de gerdekte kan çıkmadı diye dul erkekleşme mutasyonuna yaklaşmış bir ananın, zorla evlendirilmiş genç kızı, çok pardon kadını çatır çatır dövmesi hiç konuşulmuyor. rtük çekirdek çitleyerek izliyordur artık.

  • AHMET AKKAYA
    AHMET AKKAYA

    Mukemmelsiniz yorumlariniz ise mükemmel ötesi 👍👏👏👏

  • Aydilisa Blink
    Aydilisa Blink

    Videolarınız bağımlılık yapıyor hepsini 6 kez izledim sanırım

  • V M
    V M

    Harikasin Murat Soner. İyi ki varsin!

  • Esra Akıncı
    Esra Akıncı

    Hahaha böyle bir dizi başladığını bilmiyordum.Bune ya valla utanıyoruz artık, ama komikte ağlanacak halimize gülüyoruz

  • gülay ilhan
    gülay ilhan

    Uzaktan eğitim yorumunu tuttum👍

  • Berfin Üregen
    Berfin Üregen

    Sadakatsiz inceleme

  • - NİSANUR ÇETİNDAŞ -
    - NİSANUR ÇETİNDAŞ -

    0:23 oluşan tip

  • Bulut Polat
    Bulut Polat

    Ama bebeklerin kemiği ve kalbi hassas olduğu için parmakla masaj yapıyo ve bastırmıyo

  • altar gökdemir
    altar gökdemir

    5:44 durdurun

  • emre bozkurt
    emre bozkurt

    Bu ne gülmekten yıkılm ak QweRQweweWR

  • Burak Kaya
    Burak Kaya

    Oysaki sadece 50 tl yeterdi

  • Şahin Abbasov
    Şahin Abbasov

    Sondaki muziyi duyunca sinirlenen bi tek benmiyim bitiyor diye.

  • stop it
    stop it

    Alah seni korusun iyiki varsın bu pisliklere bı sen böyle cevap veriyorsun.Sadece ahlaka değil mantığa uymayan çöplük şeyler.Bıkmadılar mallar bunlardan....

  • Kaoakan Kaoskan
    Kaoakan Kaoskan

    aynen

  • kivircik kafa
    kivircik kafa

    Palu ailesi film çekilirse hepsininde üstünde olacak .

  • moonlight22897
    moonlight22897

    Sosyal mesafeyi sıfıra indiriyolar hahahahahaha

  • Yurdanur Karadeniz
    Yurdanur Karadeniz

    😂😂😂😂

  • Gözde Polat
    Gözde Polat

    Ne kasıyorsun murat direkt belanizi versin de.

  • EMİN SOL
    EMİN SOL

    Doğduğun ev kaderindir yap Baraj yap Bir zamanlar Çukurova

  • Esra Gökkaya
    Esra Gökkaya

    Kadin öyle alismis ki aldatilmaya, kocasinin yatagini kendinin gibi görmüyor artik.

  • dinçer özen
    dinçer özen

    abi güzelmiş hemen izleyim. şaka şaka yarın izlerim

Sonraki