Into the Night İnceleme - Fıkra Gibi Netflix Dizisi (Spoiler Var)
06:11
846,191
Reddit
Into the Night, son dönemde en çok konuşulan yabancı Netflix yapımı, çünkü dizide çok da yabancı olmayan bi isim var; Mehmet Kurtuluş. Kendisi bir dizide de bir Türk ve fıkra gibi devam eden dizide 3 İngiliz, 1 İtalyan, 1 Polonyalı, 1 Faslı, 1 Rus ve Belçikalı'larla aynı uçakta.
Peki böyle bi uçakta neler olur derseniz? Videoda zaten hepsi var.
Bu arada videoyu izlemesine rağmen yorumlarda "Into the Night'ı sevdin mi sevmedin mi" diye soracak olanlara; "Gereksiz diyaloglardan arınmış ve çok hızlı ilerleyen bi dizi olduğu için sevdim, hele de sezon sonunu". diyebilirim.
Daha önceki videolarımdan belki şunlar da dikkatinizi çeker;
La Casa De Papel 4. Kısım vs ÇUKUR | Tüm Saçmalıklar
trwatch.info/ex/video/bHuLqcC5l8-cq5Y.html
NETFLIX DİZİ ÖNERİLERİ #3 - YENİLER 2020 - Bir Oturuşta İzlenebilecekler
trwatch.info/ex/video/pYieq5_IoaXSqdk.html
Sosyal Medya Hesaplarım;
Twitter: goo.gl/oVnQ9J
Instagram: goo.gl/5DVH6h

YORUMLAR
  • Tuğra Vahit Karabacak
    Tuğra Vahit Karabacak

    Abi hem komiksin hem mantıklı konuşuyorsun.Seni çok sevdim.Sen daha fazla aboneyi hakediyosun.

  • Aziz Azizli
    Aziz Azizli

    01:14 Öyle ölmez füze at

  • Serap serap
    Serap serap

    Derviş Paşa😍😍

  • Çağdaş Özçınar
    Çağdaş Özçınar

    İnto the night çok iyi dizi

  • Aysen Guzel
    Aysen Guzel

    Senaryoları sen yaz be ozaman

  • Ülker Çikolata
    Ülker Çikolata

    Papaya kim diz çöktürdü acaba ona sormak lazım

  • Ali efe Kızılkoyun
    Ali efe Kızılkoyun

    4:50 beynim aciyor sus artik

  • Ali efe Kızılkoyun
    Ali efe Kızılkoyun

    3:45 rus kadina her turlu ilgi duyucak o bizimkilerde genetik sjdjdjdjd

  • Ali efe Kızılkoyun
    Ali efe Kızılkoyun

    3:06 olm bizim osmanli ve polonyanin lehistaninin avrupanin nasil içinden geçtiğini herkes biliyor (sonuçta her türlü adamlarin burunlarinin dibine kadar gelmisiz bir suru savas yapmisiz her turlu biliyorlar) e lehistan desen adamlar ruslarin agizlarina tukurmus bu italyali muhtemelen anaokulundan sonra hic okula gitmemis dangalak neyin kafasini yasiyor

  • Aytac Deniz
    Aytac Deniz

    Netflix'teki You'nu da incelermisiniz lütfen? Çok mutlu olurum 😍❤️👍

  • Gazetenizolsun Samsun
    Gazetenizolsun Samsun

    Yorum on numara evet hepimiz aynı uçaktayız ama kimsenin umurunda değil. Gözümüz kapalı Uçuyoruz. gerisini sen yorumlarsın artık:)

  • Gazetenizolsun Samsun
    Gazetenizolsun Samsun

    Hacı abi niye takıldın bu kadar ya:)

  • summer smith
    summer smith

    simdi izleyelim mi izlemeyelim mi anlamadim ben

  • sinan ok
    sinan ok

    Sacmalik cok.fakat izlettiriyo.

  • ayaz ARADAĞ
    ayaz ARADAĞ

    Kıyamet kıyamet

  • TheKaiserGG
    TheKaiserGG

    Bizimki Polat Alemdar

  • Hursit Ozdemir
    Hursit Ozdemir

    son cümleyi güzel yapıştırmışsın soner reyiz

  • V M
    V M

    Harikasin Murat Soner. İyi ki varsin!

  • Ali Yıldırım
    Ali Yıldırım

    Ünlü bir akrabanın verdiği gurur :d Mehmet Kurtuluş

  • SuHam Mizahcı
    SuHam Mizahcı

    Zümrüdüanka 2.sezon

  • YGT
    YGT

    ab niye bağırıyon

  • Azra Başaran
    Azra Başaran

    Bulgaristandaki sığınakta ki Polonya askeri 😏

  • I D
    I D

    "bu kadar saçma olup bu kadar izlenilesi" daha guzel tanımlanamaz.

  • Pozan Ege Varlıoğlu
    Pozan Ege Varlıoğlu

    dizinin oyuncu kadrosunda google sağolsun mehmet kurtuluşu eklememiş

  • Çınar
    Çınar

    Konusu ilgi çekici ve güzel dizi. İzlemeye değer. Netflix dizileri hep böyle ilgi çekici ama ucuz zaten. Çok takılmayın.

  • osman efe akdag
    osman efe akdag

    osmanla ne derdin var

  • n2cola tesla
    n2cola tesla

    bekleyin o güneş doğacak elbet ....nüze size göre tam doğudan!

  • Yiğit Efe
    Yiğit Efe

    4:15 oh canıma deysin as bayrakları as as as 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  • Melek Kırbaş
    Melek Kırbaş

    Öğretmen olman gereken konular var Murat Soner

  • XYROX
    XYROX

    Netflix aboneliğine hiç gerek yok murat abim sağolsun

  • berat ergin
    berat ergin

    4:07 mustafa kemal atatürkün gücünü açıklayış

  • Özkan Önsüz
    Özkan Önsüz

    Ucak ta bile klass farki var🤣🤣🤣

  • Feride Deniz
    Feride Deniz

    Ben çok beğendim diziyi, mükemmeldi.

  • M.F.Y
    M.F.Y

    Bilim kısmı ne bilim tadında ama hahhahahahhahahahhahahshshhahahahahhahahsjhshshshshhs

  • muhammed yiğit
    muhammed yiğit

    3:37 biz Türkler öyle değiliz biz direk adama bi Osmanlı tokatı atıp farelerin içine atarız ama Rus ********** severiz

  • Birgül Gülnar
    Birgül Gülnar

    Bayılıyorum sana yaaa😂😂😂

  • Kemalettin Tuğcu
    Kemalettin Tuğcu

    çamur atma adamlar yapmış bizde bu hayal gücünün 1000/1 i yok

    • Mehmet Yasin Özcan
      Mehmet Yasin Özcan

      Eleştiri söylicez ki adamlar hatasını tekrarla mısın

  • Hakan Kayaoğlu
    Hakan Kayaoğlu

    Türkleri aşağılayan bir dizi yorumuna katılmıyorum. Türklere karşı ırkçı karakterlerin varlığı bizi değil, kendi ülkelerini aşağılar. Eğer dizideki o İngiliz askerlerin yerinde Türk askerleri olsaydı o zaman kızılca kıyamet kopardı. Bizim karakterimiz diğerlerine nazaran oldukça oturaklı olmuş.

  • Erhan Durukan
    Erhan Durukan

    Saçma mı.

  • Alperen Türkyılmaz
    Alperen Türkyılmaz

    Güneşten uçakla batıya kaçıyorlar sldl bu ne

  • Zeynabis
    Zeynabis

    *Abi Supernatural'ı yorumlasana lütfen.*

  • Yağız Ali
    Yağız Ali

    DİZİ COK GSLE VE TERENZİO MUHTEMELEN OLMEDİ

    • Pink Tony
      Pink Tony

      ÖLMÜŞTÜR BNCE

  • Yağız Ali
    Yağız Ali

    hocam izledigim sureye kadar ırkcılık var gibi gelmedi ama bir turk karakteri olarak cok iyi canlandırılmıs diyebilirim harbi turk

  • Sercan Kaya
    Sercan Kaya

    Kardeş diziyi bizde izledik herkez ayrı bir milletten ve hepsinin milleti kötüleniyor ama bu bizim ülkemiz kötüleniyo takıntısı bir tek bizde var bide bu arada video tarzını değiştir bence

  • Kerem Ünlü 20
    Kerem Ünlü 20

    gerçekten ırçılıktan nefret ederimm hele milletimize yapıldığından dizi icabı bile olsa o ayştien a benziyen adama dalarım yani rick e

  • yuxeL_
    yuxeL_

    Dizide ön plana çıkan mehmet kurtulmuş dizide genel ev işleten uyuşturucu satıcısı bir katil..Ne imaj ama Çok nadir bir yabancı dizide bir türk ün oynaması ama role bak buyur burdan osur..

  • Gökyüzüne Aşık Biri
    Gökyüzüne Aşık Biri

    eskiden kanalın iyiydi ama artık el feneri ile kusur arıyorsun cidden

  • BAHADIR
    BAHADIR

    yorumumu silmis ya..sak :)

  • Zumeyra
    Zumeyra

    NEDEN NEDEN NEDEN?

  • Zumeyra
    Zumeyra

    3:05 Tamam hadi tarihten hiç haberin yok ulan ilk düzenli ordudan da mı haberin yok?

  • Afra Nur Ormancı
    Afra Nur Ormancı

    Abi bir zamanlar çukurova ve çalıkuşu dizilerini gömermisin

  • Cemal Ökmen
    Cemal Ökmen

    Bu diziyi izlemeyen maldır

  • SamuraiDancer
    SamuraiDancer

    o italyan ölmcek herhalde

  • yagız kC
    yagız kC

    Aga herşeye takılıyosan izleme zorla tutan yok

  • Yiğit Kara
    Yiğit Kara

    Abi çok iyisin ya

  • TR_wadu_hack kaplan
    TR_wadu_hack kaplan

    çok haklısın ağzına sağlık abi

  • Salih Akkurt
    Salih Akkurt

    How ı met your Mother ı yorumlar mısınız?

  • damla birdamla
    damla birdamla

    evet dediklerin doğru ama bence dizi güzeldi

  • Mina Yıldırım
    Mina Yıldırım

    abi sen hesabı benim doğduğum gün ve yılda açmışsın❤️

  • ilknur akar
    ilknur akar

    Bu adam şampuan arkası okusa dinleyecek bir kitlesi var.

  • Cafer özdemir
    Cafer özdemir

    Abi hastayim senin su anlatis tarzina

  • Flowey But BTS Slayer
    Flowey But BTS Slayer

    3:06 bunu diyen italyan şu kadarcık yunanistanı bile alamadı

  • İbo Can
    İbo Can

    Gurur duyduk 👏

  • Hazal naz Yitgin
    Hazal naz Yitgin

    İşte asıl emmy hak eden oyuncu ayaz

  • Abdulkadir Bozdemir
    Abdulkadir Bozdemir

    Sen bir adamsın ya 😂😁

  • The Ejderya
    The Ejderya

    Temel,bi fransız,bi alman ve bi ingiliz uçağa binmişler...

  • Enes Akar
    Enes Akar

    Sen var ya kral adamsın. Eleştirilerin için izlemiyorum sırf videonun sonundaki söylediğin sözler için izliyorum Umarım çok geçmeden yaptığın işler hitap ettiklerin tarafından görülür ve anlaşılır Sana saygı duyuyorum Sağlıcakla kal

  • ömer Geyik
    ömer Geyik

    Bende diziyi izledim fakat sonuçta bir yapım çok takilmadim olağan dışı davranışlarına veya olaylara sonuçta biz yapim

  • JACK sparrow
    JACK sparrow

    Kahkaha attım yemin ederim ya

  • Lana a
    Lana a

    Aşırı düşünmediğin sürece güzel bir diziydi çok severek izledim kategorisi gerilim ve bazı yerlerinde cidden gerildim ekrandan bana gelen enerji güzeldi ben sevdim

  • Cengiz Söğütlü
    Cengiz Söğütlü

    Dostum güneş çok iyiydi

  • sir zeyney
    sir zeyney

    Onun karisi bilmem neymis o onun biseysindense bunu tercihe derim

  • Sanem Adile Çelik
    Sanem Adile Çelik

    Hikayeyi Türk senaristler mi yazmış :D:D ya da senaristlerin gittikçe evrensel anlamda çökmesi söz konusu..

  • Minik10
    Minik10

    İlk pars narkoterör filminde görmüştüm

  • Aytekin Cikdi
    Aytekin Cikdi

    Maşallah

  • TR.Lalisa TR.lalisa
    TR.Lalisa TR.lalisa

    3:19 ben neden buraya cok taktım

  • Furkan Y
    Furkan Y

    Düşünen insanlar olarak çok nadirsiniz. Düşünmeye teşvik açısından topluma güzel örnek oluyorsunuz. Teşekkürler.

  • VERA VEGANOVA
    VERA VEGANOVA

    ÖLÜMÜN FAYDALARINI ANLATSAN, INANIRIM...O KADARSIN

  • ROCK n roses
    ROCK n roses

    ABI LUTFEN RAGNAROK CEK

  • Orhan Ozgu
    Orhan Ozgu

    Yermişsin derken başka yere çekilmesin (eleştiri) mahiyetinde kullandım affınıza sığınarak🙏

  • Orhan Ozgu
    Orhan Ozgu

    Çok sağlam yermişsin tebrik ederim

  • emre mutlu
    emre mutlu

    Fena değil

  • Sefa Yavuz
    Sefa Yavuz

    3:04 bunu bir italyanın söylemeside ayrı bir konu

    • Kara Han
      Kara Han

      Orda aslında senarist İtalya ile dalga geçiyor.

  • bi Lo
    bi Lo

    Adamlar kendilerinide ağır elestiriyor bi sakin olun

  • Yılmaz
    Yılmaz

    Artık bu önyargıları aşmak gerekir. Her yerde her ülke için kötü laflar ediliyor. Fakat bunu bizim kadar takıntı yapanına az rastlanır. Eğer sen beş vakit namaz kılıp vergi kaçırmıyorsan, kadına şiddeti eleştirip kapalı kapılar ardında kadına tecavüz edip öldürmüyorsan ya da insan hakları diye bas bas bağırıp kul hakkı yemiyorsan kendinden ve ülkemden şüphe duymana gerek yok. Varsın bir tane dizide ülkemi kötülesinler..

  • Money Heist
    Money Heist

    Guzel ama o binbaşı neden oldurduler ben annamadım O olmasaydı hepsi gebermişdi

  • Araz Haciyev
    Araz Haciyev

    Abi şimdi izleyip.bitirdim harika bir şey yaaa sarıyoooo

  • Mukaddes
    Mukaddes

    5:49 .

  • Mahmut Baysağ
    Mahmut Baysağ

    Murat abi burdaykeyn Ne gerek var netflixe Kendim izlesem bu kadar eğlenmem

  • merve taş
    merve taş

    1:16 hahshahagsg

  • Abbas L’Cherchie
    Abbas L’Cherchie

    Çok krosun be 😂😂😂😂

  • lisa manoban
    lisa manoban

    Çok ezikçe tiksindim

  • Erdal Acar
    Erdal Acar

    Anlatım şekli çok akıcı adam kendini dinletiyor.

  • Hoze bethmeer
    Hoze bethmeer

    Abi seni izliyince film veya dizi isliyesim kaçıuo

  • Akif Akan
    Akif Akan

    Bu şey değil mi , Temel fıkrası

  • Ahmet Dilek
    Ahmet Dilek

    keyifliydi

  • Büşra Metin
    Büşra Metin

    Ezel dizi inceleme istiyoruz.

  • Ødyssey
    Ødyssey

    İtalyan Mematiye benziyor

  • Caner Kalen
    Caner Kalen

    Dizideki adam ırkçı birini canlandırıyor yani orda "ikisininde hiç ordu başarısı yok" demesi ortalama bir ırkçının söyleyeceği şeyler. buna niye bu kadar takıldı insanlar anlamıyorum

  • sentan
    sentan

    Son cümleye bayıldım. 'Hepimiz aynı uçaktayız.' Tüm Dünya'nın unutmaması gereken en önemli şeylerden biri.

Sonraki